Ändrade planer för dagen..

Godkväll , idag blev dagen inte som väntad det som blev av var att träffa Anna vid 11.45 för att titta på lite kläder osv. mycket trevligt :) Sen var det meningen att jag även skulle ha träffat Marie för en fika och lite prat men det blev inte så.. :/ för hon var tvungen att jobba över vilket givietvis var tråkigt men men ! Så efter jag hade varit på stan med Anna så åkte jag hem åt mat och sen tre tiden har jag bara slappat,badat,rakat bena bara tagit det allmänt lugnt vilket var och är jätte skönt :) Just nu sitter jag här med datron i mitt knä och med tv:n på i bakrunden ska nog alldels staxt slå på en liten film och bara ligga i min säng så SKÖNT ! Ne hurru ni får ha en super bra kväll det som är kvar av den så hörs vi lite senare eller imorgon som jag alltid skriver haha.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0