22.28

Godkväll hoppas ni alla har haft en fin alla hjärtans dag ♥

som sakt så har jag inte alls gjort mycket utan har varit hos mina kusiner skönt att komma ut en sväng. När jag kom hem vid 6 tiden så tog jag mig lite mat sen tappade jag upp ett härligt och varmt bad med massa tända ljus, rakade bena osv. så skönt och blev jätte varm precis vad jag behövde. Har precis pluggat klar engelskan nu kan jag den ungefär iaf hoppas även att provet går lika bra det återstår och se.. men hoppas självklart på det bästa som alltid :) Nu ska jag ta och krypa ner till sängs med en kopp te och titta klart på filmen jag slog på för en stund sedan ni får ha en super bra kväll så hörs vi imorgonbitti. Kram!

Lite bilder från dagens promenad med min kusin filippa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0