00.45 - problem det droppar in vatten...

Hejsan bloggen blev ett natt inlägg idag haha, tänkte berätta hur min torsdag har varit först blev det skola i tre timmar på eftermiddagen sen blev det att ta bussen upp på stan i snöovädret mötte upp jennifer på en liten fika som vanligt :) Sen runt sju tiden så mötte jag upp klara vi köpte med oss asitaisk mat hem till mig och nu har vi precis tittat på en liten film en perfekt torsdag enligt mig iaf. Nu sitter vi och kikar på lite OS ska nog gå upp och lägga oss och fortsätta titta där. Sen en tråkig nyhet som hände för en liten stund sedan vårat takfönster har typ gått sönder eller inte gått sönder men det typ droppar in vatten sjukt konsigt så nu ligger det handdukar i hela trappan ungefär... kul att det alltid ska hända något när man är HELT själv hemma och min familj är utomlands och min moster och deras familj är 30 mil ifrån mig kul att man kan ringa någon som kan ta bort snön från taket och fönstret vi får se hur det löser sig måste komma på något bra !! men men nu ska jag sluta tänka på det och stänga av datron och vara social med lilla klara men ni får sova så gott så hörs vi.

Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0