söndag 12/12-2010.

Godkväll bloggen. Mitt humör är inte det bästa vet inte vad som har hänt är helt nere och orkar ingenting helt orkeslös..koppen känns helt slapp känner mig som en sombi orkar inte riktigt. Känns inte riktigt som om jag lever. Jag hoppas att det snart blir bättre för jag orkar inte må såhär längre nu får det vara stopp.

Idag eller denna söndag har jag och min syster bakat pepparkakor och sett på film. Ni ska få lite bilder ifrån dagen och när vi bakade, ikväll ska jag bara ta det lugnt som jag har gjort hela dagen ska även se beck filmen som går vid 21-tiden på 4:an . Innan jag avslutar detta inlägg vill jag säga GRATTIS åt min vän rebecca almgren som fyller hela 19 år idag grattis ännu en gång till henne. Men hoppas ni alla har haft en fin söndag :)

Här kommer bilderna från dagen.


min lillasyster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0