trött alldels för ofta.

Godkväll bloggen, hann inte sms:a imorse för jag gick upp ganska tidigt och orkade inte. Har jobbat lite granna idag sen blev det att träffa Malin Eriksson för en lite fika mycket trevligt som alltid :) Sen har jag haft tankarna hos min enormt fina vän kim som har opererat örat idag och sådär men som tur gick det bra och det är över nu. Men hon är fortfarande kvar på sjukhuset men skönt att veta att allt är okej, saknar henne så önskar att jag kunde vara hos henne i stockholm men men har iaf sms:at lite med henne så det känns bra! ♥ Men från det till min kväll när jag kom hem vid halv sju tiden så tog jag mig ett bad för jag var så himla frusen sen gjorde jag och min syster mat eftersom varken mamma eller pappa är hemma. Mamma dyker nog upp här hemma om några minuter. Om en stund ska jag nog krypa ner till sängs och se en film för det finns verkligen inget bra på tv en torsdag såklart man då slår på en liten film som jag brukar göra varje kväll (a) Men men nu orkar jag inte skriva mer hoppas ni har haft en fin dag! Så hörs vi imorgon för jag håller på att somna nu.

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0