Tisdag.

Godkvällen bloggen, jag vet uppdateringen har sugit lite men men så är det ibland har inte haft lust eller ork till att blogga. Igår tillbringade jag kvällen med ett gäng vänner åt middag och bara pratade :) mycket trevligt och sarah,evlira sova över här så fick låna mormors bil och skjusa hem dom sen hämtade jag upp Lovisa ute vid Marieberg där hon bor. Bra att få köra lite bil nu när man klarade förar provet igår (a) så har körkort weeeeii underbar skön känsla det är liksom en tung grej som äntligen är KLAR behöver ALDRIG mer läsa i den där tjocka feta boken IGEN !! Nu är iaf Lovisa här hos mig vi köpte med oss lite ostbågar och julmust, senare ikväll ska jag skjusa hem henne och då på samma gång ska jag hämta upp min vän Sophia så ska hon komma hit så ska vi se film och bara ta det lungt och prata och sådär. Det är lite av vad jag har gjort igår & idag men det är ungefär såhär min kväll kommer se ut. hehe hoppas ni alla har haft en fin dag & kväll, såhörs vi lite senare eller imorgon !
ha det bästa, hugs ♥

Kommentarer
Postat av: ANONYM

så jävla arg på dig så det finns inte!! FYFAN!

2010-12-28 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0