Tisdag 16.11 !

Godkväll bloggen eller godeftermiddag heter det väl hehe. Jag hann inte blogga förut, blev lite stressad kom precis hem från jobbet. FY det är riktigt kallt ute..:/ snart kommer mamma hem och då ska vi övningsköra sen vid 18.30 ska jag i väg till Friskis & Svettis för att träna lite Indoor walking som är så jobbigt men måste komma iväg en sväng och tänka på lite annat. Efter det blir det hem plugga,äta middag och se tv :) Det är min eftermiddag & kväll på ett ungefär. Men hoppas ni alla har haft en fin dag såhörs vi ikväll vid 23-tiden. Under dessa dagar så kommer uppdateringen suga lite för jag jobbar ganska mycket. Men ska göra mitt bästa!!

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0