Sälen över jul.

Helojsan, sådär jag då har jag packat klart och gjort mig iordning. Så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så ska vi käka lite lunch sen åka till Ikea och handla ljus. Sen börjar resan mot Sälen/Tandådalen ska alltså vara där över jul från idag tills på måndag. Och denna gång behöver jag inte säga att bloggen bli lidande för jag kommer nämligen ta med mig dator dit upp så uppdateringen kommer vara ungefär som normal utom imorgon kanske då det är julafton men annars så :) Men nu ska jag lägga ner det sista och slå ihop datron och packa ner den i mitt lilla dataväska. Men hoppas ni alla har haft en fin dag såhär långt denna torsdag så hörs någon gång ikväll :) Ha det bäst så länge.





hugs, ♥

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l

uschuschusch vad kallt ! inatt hade vi -24,5 grader?! uuusch! :(

2010-12-23 @ 13:43:21
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0