onsdagskväll - en kopp te och grey's anatomy.

Godkväll, förlåt för ursel uppdatering jag har varit hemma hos min kusin hela långa dagen vi har tittat på film och jag har pluggat jag har gjort henne lite sällskap eftersom hon har/är sjuk. Så det var mysigt, så kom hem vid fem tiden ungefär då la jag mig och vila en stund sen har mamma hjälpt mig med pluggandet och nu har jag precis avslutat det. Känns som om jag kan det hoppas jag iaf :) Det bara svider i ögonen aj vad ont de gör ska nog ta mig en kopp te gosa ner mig i sängen sen se på grey's anatomy som börjar om 20 minuter perfekt att avsluta kvällen med. Men det blir nog inga flera inlägg ikväll för jag är så trött men hoppas ni har haft en fin onsdag så hörs vi imorgonbitti!

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0