Min underbara bästa vän kim kulmala!

Helojsan, sådär ja nu är jag tillbaka hemma igen kom hem vid 22-tiden. Har haft världens bästa helg med min bv-kim finns ingen bättre än hon! Hon gör mina dagar till en strålande sol varje dag. Vi har gjort en massa mysigt tittat på film, julpyslat med lera dock glömde jag grejerna hemma hos henne som vanligt (a) vi har umgåts med hennes familj varit i Kista och julshoppat lite ätit god mat. Älskar verkligen att vara med henne, det är min underbara och min undebaraste vän ♥ Nu när jag är hemma igen så vill jag gärna vända och åka tillbaka hem till henne för jag har det så bra där. Men men livet är hårt men jag klarar december månad ut sen blir det FLYTT troligtvis vilket gillas starkt! ne nu ska jag lägga mig ner i min säng och slå på en liten film och sova för har världens spräng huvudvärk!! måste säga det igen MIN HELG HAR VARIT BÄST. Vi hörs i morgon och nu är bloggningen tillbaka som vanligt. Ha det fint så länge!

Hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0