Lunch hemma hos farmor finns nog inge godare!!

Godeftermiddag bloggen, nu är jag hemma igen har varit på jobbet en sväng och det gick bra :) sen hann jag ta en snabb runda på stan för att titta på en julklapp till min kära bästa vän kim ska fundera lite till men köper den iaf imorgon. ♥ för jag tror jag har bestämt mig vad jag ska köpa! Iaf ska snart i väg igen in till stan ännu en gång ska köpa en blomma till farmor sen ska jag hem till henne på Norr för att äta lite lunch bara hon och jag, blir lite sen lunch men bättre sent än aldrig. Efter det blir det hem och plugga gärnet ! Det är så min eftermiddag kväll kommer se ut på ett ungefär :) Hoppas ni har en fin onsdag. Vi hörs senare när jag kommer hem igen tror jag är hemma runt 5 eller 6-tiden ! Ha det kanon så länge!

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0