idag är det en riktigt vacker vinter dag.

sådär ja, då har jag ätit frukost och gjort mig iordning och är klar.så skönt, och så skönt att det är FREDAG!! vid tolv tiden ska jag in till stan för att möta upp klara på en fika och efter det blir det att möta upp amanda hon ville att jag skulle följa med henne som smakprov när hon ska springa runt på stan och prova kläder haha :) Sen blir det hem plugga och ta det lungt. Det är min dag i mini format. Det är otroligt fint vinter väder ute solen skiner och snön den glimmar så vackert, det är nu jag tycker att vintern är fin men jag är inte kompis med kylan dock hehe ;) men men och julen börjar närma sig med storm steg nu är det inte långt kvar. Jag tycker att detta år har gått så otroligt fort men men nu har jag inte tid här att sitta och babla som jag alltid gör ni får ha en underbart bra fredag så hörs vi i eftermiddag!

Såhär ser det ut just nu utanför lilla mig!




Hugs, ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg vad lite snö ni har. :P

2010-12-10 @ 15:36:21
URL: http://oneseize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0