helt slut efter ett träningspass.

Godkväll fellas!! Jag är super trött kom hem vid 17.30 från träningen körde ett jympa medel pass på friskis & svettis. Känner mig väldigt duktig men kommer troligen få världens träningsvärk men det får man leva men och det klarar man väl av hehe. Just nu sitter jag i mitt rum och väntar på att maten ska bli klar efter det blir det att lata sig framför tv:n ett tag ska väl se DH och sen Bartenderskolan de pogramen jag brukar följa på tisdagar. Sen jag även avsluta denna tisdagskväll med att få ett samtal av min bästa vän kim det kan inte bli bättre ♥ Men ni hoppas ni har haft en fin dag och lika fint väder som jag har haft här hemma hos mig vi hörs vid 23-tiden om jag inte har somnat då ;) det lär vi märka !

Hugs, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0