Det är bara för mycket.

..så känner jag just nu det är alldels för mycket som händer och alldels för mycket press på mig. inatt har jag kanske sovit i fyra timmar för jag är så himla otroligt nervös över en grej, mår så fruktansvärt illa så det känns som om jag ska spy vilken sekund som helst får inte i mig en ända bit mat. Det ända jag tänker i mitt huvud är - jag ska klara det, jag ska klara det nu j*vlar ska de ske!! Ångesten över tar mig och har gjort de förlänge sen har världens klump i magen som bara växer och växer. Men iaf vaknade runt åtta när klockan ringde men ställde om den så vaknade upp vid nio en timme senare mycket skönt, nu har jag precis slängt i mig lite frukost och nu ska jag snart hoppa in i duschen sen göra mig iordning. Vid ett tiden kommer mamma och hämtar mig och efter det vi halv två tiden gäller det men men slut pratat om det! Hoppas ni alla får en fin dag såhörs vi ieftermiddag eller ikväll :)

Dagens låt:

Oasis-wonderwall (Tyler Ward Acoustic Cover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0