daxs att börja packa innan mina ögonlock faller ihop.

helojsan, jag har inte börjat packa som jag skrev att jag skulle göra hehe. hamnade framför datron istället tittade precis på Kenza&Tyra Show som jag verkligen tycker om lite kul. Börjar känna mig trött, men hoppas ni har haft en fin kväll nu ska jag sätta igång att packa så jag slipper göra det imorgon måste börja NU innan jag somnar. Vi hörs imorgon fellas ha det grymt bra fram tills dess!! Juste en sak till innan jag börjar packa jag har insett en sak att det är börjar bli daxs att packa ihop mina saker och flytta til en ny stad och lämna all drama bakom sig och börja om på nytt stänga de gamla kapitel och öppna ett helt nytt kapitel det skulle jag må bra av och det vet jag redan!! Finns ingen bättre stad en UNDERBARA STOCKHOLM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0