Dagen före julafton 23 december.

Godmorgon eller vad man ska säga, vaknade vid tio och nu har jag slängt i mig lite frukost och börjat packa åker till Sälen med mamma vid två eller tre tiden :) Ska bli skönt och komma bort en sväng men kommer hem på måndag igen! Men är iaf borta 5 dagar ungefär skönt, men iaf hemma här är det fortfarande -18 ute det är för KALLT!! Jag vill ha sol och värme det saknar jag verkligen nu i den riktiga vinter kylan och inte bara det utan det är den 23 december idag, dagen innan julafton det känns helt sjukt att det har gått såhär fort och att redan julafton är är :O imorgon !!! Men men nu har jag inte tid att sitta här och snacka måste packa klart sen släng mig i duschen vi hörs lite senare innan jag åker. Ha det bra så länge !!

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0