11 December 2010.

Godmorgon eller vad man ska säga, har varit vaken ett tag men åt precis lite frukost och ska snart slänga mig in i duschen och göra mig iordning. Jay vann idol är det bra eller dåligt?! jag vet inte riktigt alls vad jag tycker för nu känns det lite som om han kommer försvinna och det är tråkigt för han är så otroligt bra!! men men hoppas man hör något från honom iaf :) Idag är det lördag den 11 decebmer 2010 då ska jag gå på gymnastikuppvisning och se på mina kusiner ska bli riktigt kul och se hur duktig dom har blivit var så otroligt länge sen. Efter det vet jag inte alls vad som händer vi får se. Men nu måste jag hoppa in i duschen nu får en jätte fin lördag såhörs vi senare!

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0