-20 inte riktigt ok!

Godkväll bloggen, hann verkligen inte blogga imorse men nu kommer ett inlägg iaf :) Idag har jag ätit lunch med min syster och efter det blev det att möta upp malin,sarah,elvira och ta en runda på stan i det sviiiin kalla vädret
-20 fy fan säger jag bara!!! Det ska bli ännu kallar imorgon ser inte ifram imot det men men. Ikväll ska jag se DH självklart sen får vi se om det finns något skoj och se på känner mig redan trött dock så vi får se hur det går att hålla ögonen öppna. Men hoppas ni alla har haft en fin dag såhörs vi vid 23-tiden.

hugs, ♥

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l

ja, det är helt sjukt. - 20 grader?! det är helt sjukt?!?!

2010-12-22 @ 16:56:47
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0