Tisdag 17.51

Godkväll mina solstrålar, denna dag har varit helt okej :) luncha med Rebecca enormt trevligt var vädligt väldigt länge sen man såg henne alltid lika skoj ! sen blev det en sväng till jobbet sen hem och nu har jag varit hemma sen halv fyra och har precis lakt undan pluggandet av mitt körkort har gjort lite tester på datorn och läst lite i två timmar, ska försa hålla det jag har lovat mig själv att jag ska plugga två timmar om dagen och jag ska verkligen hålla det så är det bara punkt slut. Ikväll ska jag bara ta det lugnt eftersom jag fortfande känner mig varm och har feber så ska äta middag med min fammilj sen se på film och dricka en massa te ! Hoppas ni alla har haft en riktigt bra dag såhörs vi senare.

River Flows In You (Club Mix Money-G Mix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0