Stockholm efter jobbet till bästavän !

Godmorgon,godmorgon. Det är målningt ute som vanligt och ca. bara 14 grader men men vart har sista sommar månaden tagit vägen :/ Hallå?! Gick upp vid 06.00 och nu har jag precis hoppat i myskläderna och slängt i mig lite fil och har även packat det sista i min "resväska" eller axelväska ska man väl kalla det. Har inte alls med mig mycket kläder men det räcker. Nu blir det att jobba från 07.00-15.30 ungefär sen blir det att ta tåget mot stockholm som bort 16.56 , men men nu måste jag verkligen kuuuutaaa till jobbet vi hörs antingen ikväll eller på fredag när jag hemma igen från min lilla trip. Ha en kanon bra tisdag !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0