sometimes I feel like throwing my hands up in the air.

sådär jag äntligen har jag packat klart det gick ganska fort ;) men började alldels för sent typiskt mig..jag ska upp om 5 timmar ungefär bra jobbat Lisa inte direkt hatar hur jag planerar ! Imorgon eller (idag blir det ju) kommer jag inte hinna blogga något alls efter som jag jobbar hela dagen sen åker jag iväg :) ska bli riktigt skönt och komma bort till min bästa vän och bara leva livet och NJUTA så UNDERBART ♥ Vet inte alls hur länge jag kommer vara borta men uppdaterar kanske någon gång under tiden jag är borta men kan inte lova något men håll ut bilder kommer , ska även på the vocie på lördag ! Men nu inna jag stänger av alla tekniska saker som är på i mitt rum så tänkte jag lägga in en låt som jag blir riktigt glad av och helt sprallig och börjar tänka hur mycket min fina bästa vän egentligen betyder för mig :) men men nu är det verkligen slut bablat för mig men ni får ha det grymt bra så hörs vi !! ♥

The Source Ft. Candi Staton - You've Got The Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0