Så himla vackert med ljus.

Godkväll bloggen, kom hem vid 20.00 ungefär :) Har varit med mamma & pappa på ikea och inhandlat lite ljus och en liten brika som de står på. Sen köpte även min mamma & pappa köpt kakel och sådär till huset i Sälen jag tror de kommer bli super bra. En sådan ljusälskar som jag är så har jag givetvis tagit kort på hur det blev i mitt rum och det kommer snart två bilder. Ska alldels straxt tvätta bort sminket sen gosa ner mig i sängen och slå på en film sen försöka sova tidigt om jag lyckas men hoppas så ! Hoppas ni alla har haft en fin dag så hörs vi imorgon. ♥

Så himla vackert med ljus.



Kommentarer
Postat av: Sveinungmai

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-06-09 @ 08:04:28
URL: http://sveinungmai.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0