S - 10.58

Godmorgon,godmorgon då var det söndag och sista dagen på helgen. Vaknade för en stund sedan och har precis ätit frukost :) Igår tillbringa jag kvällen med mina två vänner sarah&elvira mycket trevligt ! Det bärde först av till David sen till Adolfsberg det blev mycket lyckat och trevligt :) Mycket trevligt nytt folk alltid kul och lära känna nya. Men tillbaka till dagen idag ska jag städa mitt rum sen troligtvis åka in till stan och möta upp Märta för att fika lite och prata har inte sett henne på över ett år! Sen ska jag även plugga körkortsteori för fulla mugger och kvällen vet jag inte vad som händer det visar sig men ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. Om en liten stund så tänkte jag lägga upp det jag har shoppat i helgen jag vet att jag har sakt det i flera inlägg men nu ska jag göra det så bilderna kommer upp i eftermiddag :) Men hoppas ni får en fin dag såhörs vi lite senare. 

avslutar inlägget med en bild på mina vänner sarah & elvira ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0