Mina fötter dödar mig smärta!

Godkväll, mina fötter dödar mig har så ont så ni anar inte :( och är helt slut kom hem från jobbet för 20 minuter sedan har slängt i mig lite mat. Nu sitter jag i mitt rum och dricker lite te och har tända ljus omkring mig, ska snart ta upp hem telefonen och ringa min bästa vän en sväng ♥ och vid elva tiden så ska jag som vanligt se sex and the city sen blir det att sova om jag kan hoppas verkligen så för ska upp tidirigt imorgon runt 6 tiden börjar jobbet 07.30-16.00 men men nu ska jag dricka mitt te och ringa min bästa vän hoppas ni har haft en kanon bra dag så hörs vi imorgon efter jag har kommit hem från jobbet.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0