Michael - It doesn't even matter.

dagens låt den är så himla vacker..finner inga ord för den, den får mig och tänka på saker som har hänt förr det seplar tillbaka mina minnen.

" Det spelar ingen roll om jag gråter ibland. För du blundar varje gång när dessa tårar rann.
  Det ända som betyde någonting i mitt jävla liv, var du!
  Du var mitt allt och lite till,vad fan ska jag göra när jag har gråten i min hals.
  För när jag tittar upp faller en tår ner på marken.
  Ner för mina ögon kan du höra mina ord,för den dan du lämnade mig så blev jag
  död inombords. Tittar upp mot himlen och skriker ditt namn.
  Kommer du ihåg alla gånger som jag ville vila i din famn.
  De gånger som vi bråka dom minnena vill jag glömma när tänker på dig börjar tårarna strömma.
  va fan ska jag ta vägen när du inte är här , har en karta över livet men finns ingen väg.
  Jag ser dig om en ängel som vakar över mig från djupet av mig själv.
  Älskling jag saknar dig.
  Det spelar ingen roll om jag gråter eller blöder jag sökte förut men du är den ända jag behöver.
  För att kunna leva och känna mig glad när tanken slog mig att du skulle lämna mig snart.
  Försvann min livslust och det mesta kändes fel. För du är en pusselbit som får mig hel.
 Jag orkar inte mer för du är den ända med en puss på kinden så lämnade du mig ensam.
 Vet inte vad som hände för det skulle vara vi! Vi lovade vara du och jag föralltid allt som
 vi gjorde har du säkert glömt när jag sover på natten finns du i min dröm. 
 It doesn't even matter if i cray, it dosen't matter what i do. Det hjälper inte hur mycket jag än gråter
 jag tror att du aldrig kommer förstå hur myket jag älskar dig. "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0