Fredag kväll nyss hem kommen från jobbet..

..det stämmer väldigt bra en fredagkväll har jag nu jobbat gick mycket bra. Men det var väldigt lång tråkigt :/ men men börjar inte jobba förs 15.00 imorgon så då kan jag sova länge mycket skönt det !! Just det, det börjar närma sig det är en månad och lite mer tills jag flyttar troligtvis hem till min bästa vän ni anar inte hur mycket jag längtar ♥ Men tillbaka till kvällen jag ska ta bort mitt smink alldels straxt och krypa ner i sängen och vänta på att filmen "min bästaväns bröllop" ska börja det blir min fredagskväll. Vad har ni för er en sådan här fin fredagskväll ? Ni får ha en toppen kväll, så hörs vi när jag har haft en riktigt lååååång sovmorgon det är jag allt värd ;) hahah !!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0