feber och halsen gör så ont men inget stoppar mig.

Godeftermiddag bloggen,feber och halsen är så tjock så ont och svälja..men men jag lever och inget stoppar mig :) Var på stan med mamma,syster och åt asiatisk mat och min syster shoppade lite och jag tittade mest runt som vanligt haha. Ska snart byta om till kvällens outfit vi ska iväg till mina kusiner på kräftskiva vi blir runt 14 st det blir nog skoj men kan inte vara där så jätte sent för jag ska jobba imorgon klockan 07.00 men men det är då då haha , ne nu har jag verkligen inte tid att sitta här och babla nu måste jag setta fart. Dessutom så känner jag hur varm jag är feber så de bara skriker om de ne nu ska jag sluta klaga ;) Ha en fin kväll så hörs vi när jag kommer hem.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0