En hel vecka i stockholm så underbart !

Hejsan bloggen,jag lever haha. Jag har varit borta i 7 nätter hos min bästa vän kim som bor i stockholm, det har varit sagolikt underbart som alltid ♥ Kim har haft konståkningsläger och jag har följt med och kollat det har varit riktigt skoj älskar att titta på när hon tränar, och idag sista dagen jag var där så gick vi runt i Farsta och jag köpte en bok eller vi båda köpte likadan bok den heter "När livet stannar" en verklighetsbaserad bok jätte bra och intressad men dock väldigt sorligt och hemsk men rekomenderar verkligen den. Men men jag har iaf HAFT EN KANON vecka i STOCKHOLM jag älskar min bästa vän ingen är bättre än KIM ♥ Kom hem med tåget 21.10 och nu har jag precis ätit och ska snart tvätta bort sminket och hoppa ner till sängs och slå på en liten film hade jag tänkt :) Ska nog även koka lite te för har fruktansvärt ont i halsen hoppas jag inte blir sjuk bara haha! För hela kims familj har varit sjuka och även hon men risken är stor men men :P Men nu mina kära läsare nu är jag tillbaka och ni kommer märka skillnad, mer bilder kommer och massor utav inlägg det börjar imorgon ni får ha en grym kväll så hörs vi imorgonbitti när jag har sovit ut LÄNGE !!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0