Då har man nästan tappat rösten.

Godkväll och idag är det lördag 21 Augsuti, det var riktigt tugnt att gå upp imorse men det gick bra när jag väl kom till jobbet :) Har jobbet från 07.00-15.30 hade något att göra hela tiden då går tiden fort. Nu har jag nästan tappat rösten så ingen hör vad jag säger haha bra jobbat där. Men men det går snart över! Ingen stoppar mig att tjäna lite pengar är aldrig fel , när jag kom hem från jobbet vid halv fyra så gick jag och la mig och sov och vaknade för en liten stund sedan vi får se vad som händer ikväll antingen blir det bara att sitta hemma och ta det lungt och ringa mig bästa vän ♥ eller nått annat har inte planerat något alls jag tar nog det första altenativet vill ringa min bästa vän och prata lite det var ett tag sedan !! Saknar henne dessutom :/ Men vi ses snart igen!
Nu ska jag nog ta och se en liten film och ta och ringa ett litet samtal till kim och se vad hon gör. Ni får ha en toppen kväll så hörs vi lite senare.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0