är inte på humör för fem öre.

Godkväll bloggen, ikväll har jag badat med badkulor och tända ljus mycket skönt och avslappnande precis vad jag behövde :) Sen har jag övningskört och ikväll har jag,mamma och min syster käkat pizza ibland så är det riktigt grymt gott mumms säger jag bara. Jag behöver egentligen städa i mitt rum flr det är riktigt stökigt men orkar verkligen och är inte på humör så nu ska jag slänga täcket över huvudet och sova. Kanske slå på en liten film medans alla tankar bara snurrar runt i huvudet. Blir galen :( men men nu ska jag inte trycka ner er läsare i skiten men vi hörs imorgon vid nio tiden :)

Sovgott ♥

Kommentarer
Postat av: Leiflinn

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2012-01-16 @ 06:53:34
URL: http://leiflinn.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0