Aldrig något som jag trodde skulle hända, you slipped away..

..Det finns en person på denna jord jag älskar mer än allt och våran vänskap ligger på väldigt hal is vilket jag inte tycker om alls, jag vet att jag har gjort många misstag och att det inte är okej ! Men klumpen i min hals bara växer och växer och att få höra att du inte bryr dig längre och att du inte vet hur vi ska göra får mig att må riktigt dåligt det tar kål på mig hjärtat är i tusen bitar jag säger att jag är sårad. Men jag vet att jag har sårat dig ännu mer än någonsin och att jag inte är värld dig egentligen för du är en sådan underbar person jag vet jag har sakt det förut men jag kan inte släppa taget om dig för du är för SPECIELL FÖR MIG. Dessa ord du kanske bara tar som luft men du ska veta att jag menar dom verkligen. Jag vill bara ha allt bra ?! Jag hoppas någon gång i framtid att du kan förlåta mig om vi fortfarande är vänner då? vilket jag hoppas för ett liv utan dig existerar inte längre.. Jag trodde aldrig att en person skulle betyda så himla mycket för mig men du gör verkligen det. Du kanske bara tycker att jag svamlar och lalar runt som du kallar det...Jag vet att jag inte riktigt har gjort så många rätt under våran vänskap det har varit en bergodalbana och jag vet kim att de mesta är mitt fel jag vet du behöver inte nämna det. Mitt fel,mitt fel,mitt fel ett förlåt kanske inte räcker ? vilket jag tror att de inte gör. Men jag är glad verkligen jätte glad att du fortfande står ut med mig vilket jag hoppas du gör länge till. För jag vill inte att våran vänskap ska ta slut här och nu </3 Det är inte såhär det ska sluta, vi måste försöka bygga upp detta både du och jag men mest jag, jag måste ta tag i detta och verkligen sitta och förklara för dig hur jag känner och vad du betyder för mig och försöka göra så du någonsin kan förlåta mig jag behöver dig. Jag tror inte du förstår hur stor påverkan du har i mitt liv den är så otroligt STOR ! Jag vill ha tillbaka det som de var förut det är det som gör mig lycklig och speciellt du gör mig lyckligast här i världen det ska du ha helt klart för dig. Jag förstår om du tycker jag är helt dum i huvudet just nu som jag har varit kanske.. Men snälla ge mig en chans och få ordna upp detta ? snälla kim jag ber dig på mina bara knän snälla ? Jag kan sitta här och skriva hur enormt,otroligt mycket jag ångrar allt jag har gjort mot dig kan skriva hundra sidor tusen det finns inte ord för de. Allt jag behgär är att få dig tillbaka och det vi hade ! Jag vet att jag LOVAR ALLDELS FÖR MYCKET SAKER JAG VET som jag verkligen inte borde göra men du jag har lärt mig en läxa av allt jag lovar dig från botten av mitt hjärta. Jag var/är bara tvungen att skriva av mig lite men du ska vet att vad som än händer så är det bara dig jag går runt och tänker på hela dagarna hur förbannat jävla underbar du är och vilken tur jag har dig som min VÄN och hur grymt mycket jag ÄLSKAR DIG ! Dom orden kanske inte du kan få in i dina öron och ditt huvudet efter allt jag har gjort men jag hoppas du som sakt en dag kan förlåta mig för du betyder mycket för mig. Du är en ängel och en strålande sol i mina ögon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0