Tillbaka till verkligheten.

Godkväll bloggen.

Kom hem för ca. en timme sedan har haft det kanon i Sälen super fint väder så jag är jätte nöjd i morse vaknade jag och Lisa upp vid halv nio tiden så det blev att äta frukost sen ut i det fina soliga vädret åkte slalom hela dagen sen bar det hemmåt och nu sitter jag här hemma i Örebro i min säng och väntar på att kvällsmaten ska bli klar. Har även packat upp redan känner mig otroligt duktig ;) Förut om allt det så har jag världens träningsvärk i bena / låren inte OKEJ ursh nu måste jag börja träna VERKLIGEN ska ta tag i detta nästa vecka har jag bestämmt mig för. Ikväll ska jag inte alls göra mycket bara ta det lung och titta på film. Men här kommer bilderna från Påsklovet i sälen 2010 njut !












Kommentarer
Postat av: Anonym

</3

2010-04-05 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0