Lite dålig uppdatering men så kan de gå ;)

Hejsan och godeftermiddag bloggen!

Lite dålig uppdatering har inte uppdatert här i bloggen sen i tordags så kan det gå när man har mycket att göra haha tycker om att ha mycket att planerat då hamnar bloggen lite åt sidan tyvärr..men det får ni klara er med!
Idag vaknde jag runt nio tiden jag gick ner och duschade sen tog det av hem till Lisa för att äta en mycket god frukost och prata om allt och lite till :) Kom hem för några timmar sen jag & min familj har precis ätit lunch tillsammans och vid fyra tiden här ska jag hem till Anna som fyller 19 år idag vi ska fika lite så :) Sen håller jag även på att planera kvällen med Jenny vi får se vad som händer och sker och vad vi hittar på och orkar haha ;) Men ni får ha en toppen dag så hörs vi när jag kommer hem igen vid 6 tiden !

Kram på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0