Ingen uppdatering igår kväll..

Godmorgon bloggen och alla fina läsare !

Hann inte blogga igår kväll var nämligen barnvakt igår kväll kom hem vid 22.30 då var jag så trött så det blev att bara slänga kläderna i ett hörn och gå och lägga sig heheh. Gick upp för 10 minuter sedan och fortfarande lika trött skulle kunna sova flera timmar till men men sitter fortfarande i min pyjamas och har ingenaning om vad jag ska ha på mig jag får panik på sådant så nu springer jag runt här och funderar vad jag ska ta på mig åhhhh !! PANIK så kan det gå när man inte lägger fram kläder kvällen innan.. Men iaf idag är det onsdag och jag ska till skolan från 08.30-11.00 och sen 11.15 har vi nationellt prov i engelska oj hjälpa mig kommer vara svårt men men det är bara gilla läget och göra sitt bästa. Sen efter det blir det en tur upp på stan och möte upp min gamla klass kompisa Jennifer vi ska ta en sväng på stan plus lite lunch ska bli trevligt :) Men nu har jag verkligen inte tid att sitta här och skriva en massa nu fick jag enormt broooootom nu måste jag sätta fart !!! Ni får en underbart bra dag såhörs vi ieftermiddag runt 5 tiden :)

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0