If I walk..Would you run ? If I stop..would you come?

Godkväll bloggeen , den meningen som jag har som rubrik denna måndagskväll är ur en grymt bra låt som finns att lyssna på inlägget under. Lyssna gärna jag vet att just DU kommer älska den !
Jag har precis kommit ut ur duschen varit ute och gått i en timme i det extremt härliga vädret står att det är +18 grader ute men det blåser jag ska inte klaga på vädret. Det var riktigt skönt att vara ute och gå ska börja göra det igen har jag bestämmt mig för :) Nu sitter jag har med ny ducshat hår och känner mig jätte fräsch så snart ska jag måla naglarna i mörkrosa. Ikväll ska jag bara äta middag med min mamma & pappa min syster är inte hemme hon är i Frankrike i självaste huvudstaden Paris lagom avis svar JA !!! Men men jag får sitta här hemma och vara avis med min Frida tidning i knät haha men slut pratat för denna gång nu ska jag titta på lite tv men vi hörs sen ikväll innan jag ska sova.

Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Erlandhanne

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 12:44:29
URL: http://erlandhanne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0