Fredag 16 April 2010

Godmorgon,godmorgon !

Gick upp för en stund sendan nu ska jag slänga mig i duschen sen göra mig iordning för ungefär vid 12 tiden ska jag träffa mamma på stan :) Sen blir det att ta en lite shopping tur så får vi se vad man får sig hem hoppas på någon hehe! Ikväll har jag inga planer alls ska bara ligga hemma och ta det lungt eftersom jag fortfarande är lite sjukis men det ska bli skönt för det är ingen som är hemma utan är hemma helt själv så skönt blir nog att titta på film och äta lite god mat ta hand om mig själv kväll helt underbart :) Men nu måste jag hoppa in i duchen klockan tickar på väldigt fort fick just nu lite brottom dessutom så har jag typ ingen röst alls kvar...hm..inte kul :/ men ni får ha en klockren dag såhörs vi ieftermiddag ;)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0