En trevlig måndag kväll.

Godkväll bloggen , hoppas ni har haft en bra dag ! Eftermiddagen har varit trevlig jag & lisa gick runt och letade klänningar hittade en på Bik Bok som jag ska köpa ni får bilder på den imorgon när jag har köpt den och de kommer ske denna vecka :) Jag blev förälskad i den på ängång kärlek vid första ögonkastet ! Satt mig precis i sängen har ätit middag med min syster & mamma. För pappa är nämligen i Tyskland tills på onsdag.. Ikväll har vi även tittat på svenska hollywoodfruar det får man ju bara inte missa ;) det är ungefär så min eftermiddag / kväll har sett ut. Ne nu ska jag nog stänga ner datorn och gå och lägga mig så hörs vi utvilade och pigga imorgon !

Godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0