Dålig uppdatering..

Hejsan bloggen och alla solstrålar !!

Jag lever jag lovade er att jag skulle blogga varje dag jag var här uppe i Sälen men har inte blivit så efter dagar i backen har man varit helt slut så när vi har kommit hem från backen har vi bara bastat sen middag sen sovit och kanske tittat på någon film har inte varit mer än så :) Idag söndag den 4 April har vi haft enormt fint väder solen har strålat och klar blå himmel så skööönt , denna sista dag här uppe har varit guld ikväll ska vi ut och äta här i tandådalen ska bli mysigt. Imorgon bär det hem till Örebro igen och det vanliga livet igen.. ska bli skönt och att allt blir normalt som man brukar säga borta bra men hemma bäst. Hoppas ni alla har haft en underbar påsk så hörs vi imorgon kväll då jag är på hemmaplan igen ;) Ha en fin och mysig kväll.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0