Varm!

Godkväll !!

Nu har jag precis hoppat i min pyjams jag vet klockan är bara 19.30 men jag är sjuk och har feber så kände för att byta om till något mysigt och jag håller på att svettas ihjärl av värme :/ kan jag inte bara bli frisk ?! kvällen blir väldigt lung ska bädda ner mig själv i sängen dricka en massa té och äta lite popcorn och bara se på tv och några filmer. Så får vi se när man kan somna i natt hoppas det blir tidigare än det som har varit iaf. Ni får ha en toppen bra kväll för nu ska jag gå och lägga mig i min säng och vila , vi hörs imorgon puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv, TAck detsamma gumzan! :D

Jaa, det är det verkligen ;D <33

2009-09-01 @ 19:57:32
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0