uppdatering av allt på en gång ;)

Hejsan alla glada !!

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder på lite allt möjligt som jag har gjort denna vecka och gårdagens outfit det får duga för denna gång för har inte orkat lakt upp bilder för varje dag såhär får ni alla bilder på samma gång ;) Ikväll kommer det inte hända mycket iaf vad jag vet just nu blir väl bara att vara hemma som vanligt men ni alla får ha en jätte bra fredag kväll , Puss ♥

Gårdagens outfit

Ett vitt ribbat linne från Ginatricot
En svart stickad tröja från Ginatricot
Svarta vanliga stumpbyxor från Åhlens
Lila knästrumpor Ginatricot
Svarta convers från Nilsons
En silver klockan från London




Mina två inköp i Tisdags ;)
Ett vitt hårband med en rosett
Ett svart spänne som ser ut som en rosett



Sen även idag så har jag sett två filmer och det var Stick it & 8 Mile
rekomenderar att se dessa två filmer dom är väldigt bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0