uppdatering utav helgen !

Godmorgon eller godförmiddag!

Jag kom hem igår från sthlm men orkade inte sätta mig vid datorn när jag kom hem för var trött och skulle prata i telefonen med kim men nu ska jag berätta vad jag har gjort denna helg , i fredags när jag kom upp till sthlm så blev jag mött av kim och marlene och vi åkte till Norsborg där vikky bor vi skulle dit och fira henne för hon fyllde år det var mycket trevligt :) Sen i lördags så var jag på grönalund med kim och stephanie för det var sista dagen dom hade öppet jag åkte tills jag mådde riktigt illa men kul var det. Innan vi drog till grönan så blev det att gå och käka på det underbara mysiga stället café la rose eller hur det stavast ;) Och sist men inte minst igår så var jag och kim på stan bara tittade lite och åt lunch sen blev det att åka hem till henne och titta på tv och äta lite middag innan jag skulle åka hem till Örebro igen. Detta var min helg i kort fortmat haha. Helgen har iaf var underbart skön och rolig ni får mig verkligen att skratta och må bra!!

Men nu ska jag över gå till vad jag ska göra denna måndag den 21 September jag vaknade imorse utav av min så kallade väcka klocka kim tur att jag har henne som jag har sakt förr annars så skulle jag aldrig komma upp det tog ett tag innan jag orkade dra mig upp ur sängen men till slut så gick det nu är jag iaf klar och har ätit frukost och gjort mig iordning. Klockan 13.00 idag ska jag på ett möte vid arbetsförmedligen sen efter det ska jag åka och simma på gustasvik. Direkt där i från ska jag cykla till Rosta Skolan och träna mina små barn i gymnastik från 17.00-18.30. Det är ungefär så min måndag kommer se ut och kvällen kommer vara lugn :) Slänger in ett blogg inlägg om jag orkar senare ikväll när jag kommer hem från träningen ;) Hoppas alla ni får en underbart bra måndag puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Freddie

lät som en bra helg

2009-09-21 @ 12:04:01
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0