Underbar dag i min favorit stad sthlm

Hejsan bloggen !!

Trött men lycklig då var man hemma igen efter en lång och mysig dag i huvudstaden stockholm har haft det kanon bra har haft sällskap av min glada,underbara vän kim det bästa sällskapet man någonsin kan få galna skrattanfall och massor utav prat tack vännen du gjorde min dag toppen bra <3 Vi gick på stan lite grann eller nästan hela dagen och jag har shoppat lite grann bara men något iaf haha och är mycket nöjd med mina små inköp (a) Ni får se alla bilder från dagen för kamran var ju självklart med. Otroligt skönt att komma bort en dag till en annan stad och träffa andra härliga människor det var precis det jag behövde så denna dag var grymt lyckad ska ni allt veta :) Nu till vad som händer ikväll , planerna för ikväll är lugna ska alldels straxt hoppa i min pyjamas och titta lite på tv och sen vänta på att kim ska ringa mig och jag hoppas det är snart. Men nu ska jag avsluta detta inlägg vi hörs imorgon ha en bra kväll , PUSS ♥
 
De har världens godaste glass inne på gallerian !

Mina inköpt idag i Sthlm 
En svart midje kjol från Monky
Ett par rosa/gråa strumpbyxor från Monky
Till slut en rosa burk med läppbalsam från H&M               


Gallerian                                    Varm chocklad på NK mumms!



Min otroligt söta vän kim !


Titta på denna denna fina flicka som är min vän, visst är hon söt ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0