Städning och shopping !

Godmorgon mina fina läsare !!

Idag är det onsdag och jag har redan varit vaken i några timmar gick upp vid halv nio ungefär och åt frukost med min syster för att få lite sällskap innan hon drog iväg till skolan. Nu har jag precis städat klart har städat nedervåningen i huset skönt mamma hade redan städat där uppe så det gick fort :) Jag ska alldels strax gå upp och duscha för att göra mig iordning i eftermiddag ska jag,mamma & julia åka ut till Marieberg för att shoppa lite eller snarare min syster ska shoppa och jag ska vara smakråd (a) sen får vi se om jag hittar något. Men nu ska jag hoppa in i duschen,så vi hörs om ett litet tag då jag även kommer lägga ut bilderna på min outfit för idag. Puss på er så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0