Sent inlägg

Godkväll alla nattugglor denna lördag kväll !!

Idag vaknade jag i en bra tid ungefär vid 09.00 mycket skönt sov inte bort hela dagen som jag brukar göra annars haha !! Utan det blev att ta sig upp och göra frukost sen titta på Bring it on med min syster en värd film att se. Sen drog jag upp på stan för att möta mina kusiner och min moster lotta för lunch och lite shopping det var trevligt. Sen på eftermiddag/kvällen blev det att titta på två filmer till med min syster och sofie som jag hyrde med mig från stan och en del godis att smaska på , längre in på kvällen så blev det att laga tacos till middag mycket mummsigt tycker jag allt att det var. Nu har jag & julia precis tittat klart på ännu en film. Nu har jag precis hoppat i min ur mysiga pyjamas och nu ska jag nog gå och lägga mig och titta lite på tv och som sakt försöka sova ! Vi hörs imorgon.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv, HIhi, tack sötis :D

hur är det? :) <3

2009-09-06 @ 01:08:45
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: shayoom.blogg.se

svara på dagens fråga om chris brown i min blogg:)

2009-09-06 @ 04:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0