Natti natti

Godkväll alla mina fina !!

Denna kväll har inte bestått utav mycket utan jag har bara tagit det lungt smällt i mig massor utav popcon och tittar på filmen " the girl next door " den var ganska rolig men har som sakt sett den förut ;) man kan se vissa filmer flera gånger om. För ett tag sen så pratade jag även med spratteltjejen kim själv det var kul för man blir sjukt glad utav att prata med henne och hon fick mig att skratt som vanligt (a) Ne jag känner mig otroligt trött så ska nu lägga mig i sängen och titta på Scrubs och ta och sova men ni får ha en bra så hörs vi imorgon.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja försök själv...via den sidan får man väldigt bra hjälp! jag tror du klarar det galant tjejen :D

2009-09-15 @ 23:40:13
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0