Medans man väntar..

Hejsan , sådär ja då var man iordning gjord och helt klar just nu sitter jag och väntar på att min syster ska bli färdig så vi kan åka i väg. Medans jag ändå bara sitter här och väntar tänkte jag att jag kunde lägga upp bilder på min outfit för denna lördag såhär nedanför kommer bilderna. Ne nu är min syster klar alldels straxt så hinner inte sitta och babla mer haha ;) Nu ska jag åka in till stan men vi hörs ikväll ha en kanon bra dag ! En grej till innan jag drar så är det bara en dag kvar tills jag fyller , jag fyller nämligen 19 år imorgon :D (y)

Dagens outfit

En svartroset från Åhléns
Ett vitt linne med en stor döskalle på från Entertiment
En svart midjekjol från Cubus
Ett par vanliga svarta strumpbyxor från Åhléns
Ett gäng armband i guld och svart + ett nitamband
En klocka från London
Ett brätt midje bälte min systers


Kommentarer
Postat av: Elin

fin outfit! :D



sv: vilken tur då! :)

jaha, grattis i förskott :D

jag ska snart shoppa lite med mamma, sen kanske det blir utgång med några kompisar, sjdå? :)

2009-09-26 @ 13:04:05
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0