klar och här kommer dagens outfit

Hello !!

Sådär nu ja börjar man närma sig att vara klar det var otroligt skönt att vara ute och gå gick kanske 5 km, ganska nöjd över mig själv att jag pallade mig att gå ut och gå då har man iaf fått lite träning. Snart ska jag lägga upp bilder på dagens outfit som sakt så läs vidare så får ni snart se bilderna :) Just nu har jag inte alls för mig speceillt mycket väntar bara på att klockan ska bli 12.00 för då slutar mamma och jobba. Under tiden ska jag måla naglarna och fixa lite till men ni får ha en super bra fredag så hörs vi i eftermiddag innan jag drar iväg till min faster och då får ni även se bilder på kvällens outfit som jag ska byta om till sen innan vi åker iväg ;)

Dagens outfit

Vitt ribbat linne från Ginatricot
En blommig tunika från MQ
Vanliga svarta strumpbyxor kommer inte ihåg från vart
Svart kavaj från Ginatricot
Svarta convers från Nilsons
Klocka från London
En bunt med pärarmband




Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0