I miss you,miss you so bad !

Här kommer det ett till blogg inlägg denna kväll fast jag bara skulle skriva ett ;) men men i alla fall jag vill bara säga att jag saknar min farfar så otroligt mycket det är snart mer än två veckor sedan du lämande oss här på jorden. Tiden går så himla fort alldels för fort saknaden är stor obeskrivligt stor. Saknar att inte ha dig här vid min sida :(  Det är bara att acceptera men det är bara så otroligt jobbigt  att förstå och inse allt att verkligen fatta att du är borta förevigt jag får tårar i mina ögon när jag tänker på det farfar ! Jag behöver dig kom tillbaka är du snäll inget är detsamma utan dig ♥



Dessa två låtar får mig att tänka på hur mycket jag saknar min farfar !

- Slipped Away, i miss you so bad.



- Detta är världens finaste låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0