Det är helg och jag drar (y)

Godförmiddag alla läsare !!

Idag så vaknade jag vid 08.00 ungefär och låg  kvar en timme kanske haha ;) sen blev det lite frukost och nu har jag duschat och gjort mig iordning. Sen har jag även snart packat klart :) För jag åker ju som sakt till Stockholm idag och tåget av går 14.56 och jag kommer komma hem på söndag under denna helg från fredag - söndag kommer jag inte ha tillgång till någon dator så detta blir mitt sista inlägg för denna helg jag åter kommer på söndag och berätta om hur min helg var osv. Innan jag åker i eftermiddag så har jag lite kvar och fixa sen vid 12 så kommer min mamma hem med mat ska blir rikigt gott mumms ! Nu ska jag åter gå till mitt packande , men ni alla mina härliga läsare ni får ha en kanon bra helg och hoppas ni hittar på någon riktgit skoj så hörs vi på söndag (y) Puss på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ikväll avslutas tävlingen om den vita klockan hos mig :D vann du? håll utkik!!!!!



kram

2009-09-18 @ 17:44:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: RONJA

visst är det du som kommenterade ''Ja tack det skulle jag verkligen vilja ha en helt ny design :) om du har tid och ork att göra det alltså ? :) för jag älskar din blogg så himla fin alltså :)''? Den råkad bli anonym ? ;)

2009-09-18 @ 20:40:09
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: RONJA

[email protected]

2009-09-19 @ 19:52:32
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0