Dagen mitt i veckan !

Godmorgon !

Idag är det dagen mitt i veckan alltså onsdag och sista dagen i September imorgon börjar Oktober månad , allt bara rullar på så himla fort och månaderna bara försvinner tänk vi är snart redan inne i Oktober det är helt otroligt och det börjar bli riktigt kallt ute nu har vi 4 grader ute så det blir att klä sig varmt idag. Imorse vaknade jag vid 07.00 fast jag låg och drog mig tills 09.00 hade pratade även med kim under tiden haha som vanligt ;) Just nu sitter jag och äter frukost sen ska jag hoppa i myskläderna och ta cykeln till Gustasvik för att simma och basta lite. Sen när jag kommer hem så ska jag byta om till dagens outfit och då får ni även bilder på hur jag ser ut idag :) Senare i eftermiddag ska jag och min syster ta bussen in till stan för hon ska klippa sig och så ska vi gå lite på stan + en fika mummsigt men berättar mer sen nu ska jag fortsätta äta upp min frukost sen ska jag åka i väg vi hörs om några timmar, Puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0